Hadiah Tahun 2010

Saturday, January 9, 2010 |

Hari ini saya merasa teruja sebab sewaktu membelek-belek email saya terpandang satu email yang agak janggal iaitu email dari bank. Saya tak terfikir apa-apa pun lalu buka email itu. Tup-tup ada transfer duit dari seseorang. Rupa-rupanya jualan melalui affiliate saya. Gembira rasa hati saya sebab ini adalah hasil pertama dari usaha saya yang saya mulakan sejak penghujung 2008 sebagai newbie. Walaupun RM nya tidak seberapa tapi bagi saya ia amat bemakna. Saya harap ini akan mendorong saya dengan lebih kuat lagi untuk meneruskan usaha dalam perniagaan di internet.
Saya hanya hendak berkongsi kegembiraan dengan teman-teman semua.
ok saya tutup bab tu dulu.

Kali ni saya nak share pula download percuma E-Kamus pada anda semua.

Anda pernah dengar e-kamus? E-kamus ialah software kamus yang tercanggih yang dilengkapi dengan 18 kamus dan disertakan sebutan dalam English UK. Mudah bukan?

Hanya "double click" atau "mouse move", makna perkataan anda terjawab. Boleh digunakan untuk kesemua software berasakan text seperti Microsoft Office (Word,excel dll) , PDF Reader, Mozilla Firefox, Internet Explorer dan macam-macam lagi.

Anda mahu mencubanya? Dapatkan secara PERCUMA di SINI sekarang.

0 comments:

Jana Duit Online