Ketahui Rahsia Memiliki Autoresponder Berbayar Secara Percuma!

Thursday, May 20, 2010 |




Salam Sejahtera.

Sistem autoresponder merupakan salah satu alat yang paling penting untuk perniagaan Internet kita. Ia menyediakan perkhidmatan membalas email pelang­gan kita secara automatik sejurus selepas menerima email tersebut ataupun dalam jangka masa yang tertentu.

Bagi saya, sistem autoresponder merupakan perkara asas yang perlu ada bagi setiap internet marketer yang ingin menjadikan teknik pemasaran emel sebagai salah satu medium utama pemasaran mereka. Sistem ini berkeupayaan untuk mengurus emel secara automatik dan ia mampu mengawal senarai emel secara sistematik dan membantu aktiviti promosi kita.

Untuk mengumpul senarai emel, maka di sinilah gunanya sistem autoresponder. Anda tidak perlu risau untuk mengumpul emel dengan menggunakan sistem autoresponder kerana ia merupakan kaedah yang betul dan sah di dalam mengumpul emel. Ia bukanlah teknik SPAMMING yang sering dilakukan oleh sesetengah individu yang tidak bertanggungjawab. Teknik emel SPAMMING merupakan salah satu aktiviti menghantar emel secara tidak SAH kepada subscriber.

Saya pasti ramai usahawan internet yang baru berjinak-jinak dengan dunia business online seringkali mengeluh kerana tidak mampu melanggan autoresponder berbayar kerana yuran langgannya yang agak mahal.

Memang tidak dinafikan, terdapat banyak autoresponder percuma, namun saya 100% tidak menggalakkan anda menggunakan autoresponder percuma kerana berdasarkan pengalaman saya menggunakannya sebelum ini memberikan impak yang negatif kepada perniagaan saya.

Jadi jika anda ingin tahu bagaimana untuk memiliki autoresponder berbayar ini secara percuma sila layari laman web berikut:
http://tinyurl.com/2a98mz3

Pastinya berbaloi-baloi


Ikhlas
rina

0 comments:

Jana Duit Online